Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití internetu při výuce mnohostěnů na střední škole.
Helm, Jan ; Hromadová, Jana (vedoucí práce) ; Šarounová, Alena (oponent)
Tato práce je určena zejména učitelům a studentům deskriptivní geometrie na středních školách. Práce se zabývá především průnikem a konstrukcí jehlanů a hranolů v promítáních, se kterými se mohou seznámit studenti středních škol v hodinách deskriptivní geometrie. Konstrukce průniků těles jsou předvedeny na řešených úlohách, které jsou zpracovány v grafických programech GeoGebra a Cabri 3D s využitím výhod a možností těchto programů, kterými jsou krokování konstrukce, zvýraznění důležitých nebo skrytí pomocných čar apod. Kromě řešených úloh jsou na koncích kapitol neřešené příklady k procvičování. Úvodní kapitola obsahuje definice a vlastnosti obecných mnohostěnů a pravidelných (Platónových) těles. Diplomová práce se skládá z webových stránek, tištěné verze a přiložené tištěné verze v .pdf formátu.
Didaktické prostředí aditivních mnohouhelníků a mnohostěnů
Sukniak, Anna ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Název: Didaktické prostředí aditivních mnohoúhelníků a mnohostěnů Abstrakt: Hlavním cílem práce je zavedení nového didaktického matematického prostředí, které by bylo atraktivní zejména pro žáky 2. a 3. stupně, ale také vysokých škol či 1. stupně ZŠ. Práce se skládá z šesti částí. V úvodu jsou uvedeny důvody, které mě vedly k výběru tématu této práce. V druhé kapitole popisuji teoretická východiska práce. Třetí kapitola podrobně popisuje prostředí aditivních mnohoúhelníků, a to jak z matematického, tak z didaktického hlediska. Analogicky, podle třetí kapitoly, je zpracována i kapitola čtvrtá věnována prostředí aditivních mnohostěnů. Pátá kapitola je věnována propojení prostředí aditivních mnohoúhelníků a mnohostěnů na lineární algebru. V závěru jsou uvedeny další možnosti práce s tímto prostředím.
Didaktické prostředí aditivních mnohouhelníků a mnohostěnů
Sukniak, Anna ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Název: Didaktické prostředí aditivních mnohoúhelníků a mnohostěnů Abstrakt: Hlavním cílem práce je zavedení nového didaktického matematického prostředí, které by bylo atraktivní zejména pro žáky 2. a 3. stupně, ale také vysokých škol či 1. stupně ZŠ. Práce se skládá z šesti částí. V úvodu jsou uvedeny důvody, které mě vedly k výběru tématu této práce. V druhé kapitole popisuji teoretická východiska práce. Třetí kapitola podrobně popisuje prostředí aditivních mnohoúhelníků, a to jak z matematického, tak z didaktického hlediska. Analogicky, podle třetí kapitoly, je zpracována i kapitola čtvrtá věnována prostředí aditivních mnohostěnů. Pátá kapitola je věnována propojení prostředí aditivních mnohoúhelníků a mnohostěnů na lineární algebru. V závěru jsou uvedeny další možnosti práce s tímto prostředím.
Využití internetu při výuce mnohostěnů na střední škole.
Helm, Jan ; Hromadová, Jana (vedoucí práce) ; Šarounová, Alena (oponent)
Tato práce je určena zejména učitelům a studentům deskriptivní geometrie na středních školách. Práce se zabývá především průnikem a konstrukcí jehlanů a hranolů v promítáních, se kterými se mohou seznámit studenti středních škol v hodinách deskriptivní geometrie. Konstrukce průniků těles jsou předvedeny na řešených úlohách, které jsou zpracovány v grafických programech GeoGebra a Cabri 3D s využitím výhod a možností těchto programů, kterými jsou krokování konstrukce, zvýraznění důležitých nebo skrytí pomocných čar apod. Kromě řešených úloh jsou na koncích kapitol neřešené příklady k procvičování. Úvodní kapitola obsahuje definice a vlastnosti obecných mnohostěnů a pravidelných (Platónových) těles. Diplomová práce se skládá z webových stránek, tištěné verze a přiložené tištěné verze v .pdf formátu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.